vineri, 1 noiembrie 2013

T.P.A Autumn and Winter Nail Art Challenge-Pink,after Halloween

Buna seara dragelor.
O alta saptamana,o noua postare.
Stiu ca nu sunt constiincioasa si nu postez mereu in cadrul acestei colaborari dar la anumite teme chiar nu situ ce sa fac iar ceea ce gasesc pe net mi se pare prea "uzual",toata lumea reproduce acelasi model.
Tema de astazi a fost....roz!!!
Mie personal mi-a placut chiar daca era un model dupa sarbatoarea de Halloween.Totusi eu am ales altceva in afara de cranii,dovlecei,vrajitoare etc.
Iata ce mi-a iesit:


Good evening darlings.
Another week,a new post.
I know I don't post with regularity for this colaboration but some themes aren't in my line and scarce of inspiration,some of them seem "costumary" and everybody reproduces them.
Today's theme was......pink!!!
I like it verry much although it was a theme after Halloween.I decided to do something different not skuls,pumpkins,witches etc.
Here is my manicure:



Am folosit:

I used:

Am mai folosit: placuta QA 44 si pietricele albe dar am uitat sa le includ in poza.

I also used: image plate QA 44 and white rinestones but I forgot to include them into the picture.



Sper sa va placa!!
Va pup si va doresc o seara minunata.

Hope you like it!!
Kisses and a grate evening.


7 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...