joi, 14 noiembrie 2013

Noutati in colectia mea

Buna seara dragele mele.
Asta seara vreau sa va arat si voua noile intrate in colectia mea de oje.
Nu sunt o ojaholica sau cel putin nu una prea cheltuitoare pentru ca "investesc" numai in oje ieftine.
In colectia mea predomina Gabrini pentru ca imi plac la nebunie.Bine,am avut si dezamagiri dar am trecut cu vederea pentru ca majoritatea din cele pe care le am imi plac.Cred ca mai bine de jumatate din ele sunt Gabrini restul amestecate,cate 2,3 sau maxin 5 de la alte firme(Leydi,Natty,Orkide,Isabela Medusa,Miss Carolyn,Golden Rose,Medusa,Ruby Rose,Madonna si alte cateva random).
Am si doua mai scumpe:Un OPI castigat la un concurs care din puctul meu de vedere este o dezamagire totala,imi rezista pe unghii pana a 2 a zi dupa care efectiv se cojeste si un KIKO primit cadou de la cineva.
Stiti proverbul ala "Vulpea care nu ajunge la struguri spune ca sunt acrii" asa spun si eu despre ojele scumpe hi hihi :-)
Imi ador ojele si imi este greu sa ma despart de ele!Chiar daca este una care s-a ingrosat sau care nu am folosit-o niciodata nu as putea sa renunt la ea!
Dar gata cu vorbaria si sa va arat si voua "bunatatile" mele:


Dupa cum poate stiti ma dau in vant dupa ojele de culoare albastra,desi in ultima vreme am ales sa port alte culori.
Dar.......cu toate nu sunt adepta culorii verde am cumparat mai multe oje,culmea....verzi (nu toate apar in poza).
Si accesorii:

-o oja verde pentru stampila
-sclipici mare verde :-P
-folie portocalie
-gheata sparta rozzzzz
Mi-am mai luat si cateva stickere cu decoratiuni de Craciun dar nu le-am mai pozat.
Sper sa va placa.
Eu abia astept sa le folosesc desi ultimele cumparate (cele cu sclipici pe care vi le-am aratat pe facebook nu le-am folosit nici pana in ziua de azi...dar vor urma).
Va pup si va doresc o seara minunata!

5 comentarii:

  1. Eu tre sa nu mai iau oje pana la sf anului, poate doar pt concurs, in rest nu mai vreau!!!!!!! Sa le folosesti cu drag! Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cat,si eu spun la fel de fiecare data ,cred ca s-a saturat al meu sot de cate ori i-am spus ca nu mai vreau oje dar tot cedez tentatiei.Iti urez bafta si sa fii tare in fata sticlutelor frumos colorate.Te pup!

      Ștergere
  2. Frumos verdele :) si oja si sclipiciul.

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...