marți, 12 noiembrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge - 19.Favorite Sweater

Buna seara dragelor.
Am reusit si eu sa ma incadrez in timp de data aceasta.
Iata ca am ajuns la cea de-a 19 a tema din cadrul acestei colaborari.
Eu am trisat un pic fiindca nu am ales un plovaras din dulapiorul propriu ci unul care mi-a placut mult de pe net.
Iata ce a iesit:

Good evening my dears.
I finally succeded to post on time.
We reached the 19 theme from this collaboration.
I cheated a little bit and I chose an sweater from the internet not from my cabinet.
Here is the result:


Sursa de inspiratie:

Inspiration source:
Bineinteles ca aparatul meu a scos culoarea ojei dupa cum a vrut muschiuletul lui.
Culoarea cat de cat reala o puteti vedea in poza cu produsele folosite.Este un portocaliu superb si el a scos un galben de toata rusinea.

As usual my camera did't capture the realc colour for this nail polish.
You can see it's real beauty in the picture with the products I used.It is actually orange and in those pictures seems more like yellow.


Sper sa va placa.Eu sunt foarte multumita de rezultat.Am avut o zi buna :-)

Hope you like it.I'm verry pleased with the result.I had a good day :-)

Pupici!

Kisses!

10 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...