duminică, 10 noiembrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge - 18. Purple

Buna ziua dragele mele.
Ca de obicei eu sunt cam intarziata in a posta modelele in cadrul acestei colaborari.
Si.... tot ca de obicei nu sunt multumita de rezultat.Nu mi-a placut absolut deloc modul in care s-a aplicat oja desi am dat 2 straturi.
Data viitoare cand o voi folosi stiu ce am de facut.
Iata ce va prezint astazi :-(

Hello my dears.
As usual I'm late on posting the model for this colaboration.
And....as usual I'm not pleased with the result.I did't like the way I applyed the nail polish (2 coats).
Next time I know better what I should do.
Here is what I present you today :-(


Pozele sunt facute a doua zi si bineinteles ca le-am stricat!!

I've made the picture the next day and of course I've bust them up!!


Am folosit:

 I used:
Poza facuta cu blit.

Picture taken with flash.
Sper sa va placa.
Va pup pana data viitoare.

Hope you like it.
Kisses untill next time.


14 comentarii:

  1. Si mie mi se intampla sa-mi stric unghiutele pana a doua zi, uneori le stric chiar si dupa 10 minute de cand le-am terminat :)) de aceea mereu fac poza fix cand le termin :))
    Dar e draguta manichiura ta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carla.De obicei fac pozele dupa ce termin numai ca in ultima perioada din cauza timpului mi-am facut manichiura mai mult seara.Automat trebuie sa folosesc blitul si nu prea imi place cum ies culorile(departe de adevar) :-*

      Ștergere
  2. Imi place mult. Glitter-ul este minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac foarte mult, ma duc cu gandul la carnaval, nu stiu de ce :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult.Si mie imi plac pentru ca sunt pline de culoare insa nu sunt multumita de faptul ca nu s-a acoperit unghiuta bine!Te pup.

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa manichiura, iar oja cu sclipici arata minunat :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Uuuu ce imi place, mai ales unghia sclipicioasa

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...