joi, 28 noiembrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge - 23.Silver/Gold

Buna seara dragelor.
Din nou sunt intarziata.Va invidiez pe cele care aveti timp sa pregatiti modelele inaite de data la care trebuiesc postate.
Dintre temele de astazi clar Argintiul este preferatul meu.Imi place si Auriul dar....daca am de ales primul va castiga intotdeuna.
Nimic deosebit,facut in graba pentru a nu imi iesi din mana si sa nu vina cealalta tema peste mine!!!

Good evening my dears.
Again late!!I envy those of you who can post on time.
From todays theme I have picked Silver,it is my favourite.I also like Gold but if I should pick one of them Silver will always be a winner.
Nothing fancy,done in a grate hurry because tomorrow we have to post another mani!!!





Am folosit:
-baza BNC
-oja Rapsodi Multivitamin nr 352
-sclipici argintiu
-oja cu sclipici argintiu Cherimoya nr 16
-oja neagra pentru stampila
-placuta QA 43
-super dry top coat CCN

I used:
-BNC base coat
-Rapsodi multivitamin nail polish no. 352
-silver glitter
-glitter nail polish Cherimoya no 16
-black  nail polish for stamping
-QA 43 image plate
-CCN super dry top coat


Sper sa va placa si.....nu uitati de CONCURS.

Hope you like it!!

Pupici multi!!

Lots of kisses!

6 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...