luni, 2 decembrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge - 24.Lights

Buna seara fetelor.
Eu sunt din nou intarziata!
Iata propunerea mea pentru tema numarul 23 din cadrul acestei colaborari:


Good evennig ladys.
I'm again late.
Here is my proposal for the 23rd theme from this colaboration:



Imi cer scuze pentru cuticulele manjite insa am realizat aceasta manichiura la o ora destul de tarzie si nu am mai stat sa le curat.

Sorry for my messy cuticules but this mani was made late at night and I wasn't in the mood for cleaning them.

Am folosit:

I used:
In aceasta poza culoarea ojei se apropie mai mult de adevar:

In the following picture you can see the aproximate colour of the nail polish I used:

Inca o poza si am terminat...promit :-)

Another picture and I'm done......pinky promice :-)

Va pup dulce!

Kisses!

4 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...