vineri, 13 decembrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge - 28.Christmas Tree

Buna seara dragele mele.
Am ajuns la cea de-a 28 a tema din cadrul acestei colaborari.
Am reusit sa o fac la timp dar nu ma laud cu rezultatul obtinut.
Deja devine enervant faptul ca nu reusesc sa fac manichiura in timpul zilei,iar seara la lumina becului.....tot timpul aplic oja urat in jurul lanulei plus ca.....acoperirea lasa de dorit.Becul este inselator si eu cred ca este opaca insa camera mea foto zice altceva :-P
Iata propunerea mea:

Good evennig my lovelies.
We reached the 28 th theme from this colaboration.
I managed to make it on time but I'm not proud with the result.
It is annoing already the fact that I do not succed on makeing my nail during day time,and at night at the lightbulb......all the time the polish aound the cuticles is messy.........the coverage is lean.The lightbulb is delusive and I think the polish is opaque,but my camera captures something else :-P
Here is my proposal:


Am folosit:


I used:

Pomuletul meu de Craciun:

My Christmas tree:

Si.... o poza fara blit:

And.....a picture without flash:
Sper sa va placa propunerea mea si sa faceti abstractie de felul meu "imprastiat" de a aplica oja.

Hope you like it and hope you condone my messy way of applying nail polish.

Va pup si va doresc un sfarsit de saptamana placut si linistit.

Kisses and have a nice and peacefull weekend.

13 comentarii:

  1. ce dragute sunt stikerele, imi place bradutul si mie mi se intampla de multe ori sa-mi fac manichiura la lumina becului din pacate nu iasa mereu cum mi-as dori :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aa este Ela,mie nu imi ies niciodata cum mi-as dori dar nu am incotro,pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc,as vrea eu sa am atat de multa rabdare,insa bradutul si fulgisorii sunt stikere ,te pup!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...