duminică, 24 noiembrie 2013

Primul meu giveaway

In colaborare cu cei de la Depozitul de frumusete v-am organizat o mica surpriza!!
Speram sa va placa premiul si sa il folositi cu mare drag.
Desi blogul a implinit in urma cu cate saptamani 1 anisor,pana acum nu am organizat nici un astfel de concurs.
Regulile sunt simple si pentru ca am vazut ca majoritatea folositi Rafflecopter am apelat si eu la dragul de el.
Premiul nu este unul foarte mare sau foarte scump dar l-am pregatit din toata inima mai ales ca se apropie si perioada sarbatorilor!!
Iata premiul oferit:

a Rafflecopter giveaway Imi rezerv 2 zile de la incheierea acestul giveaway pentru a extrage castigatoarea!! Multa bafta tuturor!

9 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...