vineri, 15 noiembrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge - 20.Glitter

Buna seara dragele mele!
Iata ca incet,incet s-a ajuns si la postarea cu numarul 20.
Cu toate ca nu am postat de fiecare data si nu am participat la toate temele,a inceput sa imi fie draga aceasta colaborare si imi va parea rau cand se va termina.
Tema de astazi este glitter.La inceput aveam cu totul alt model in cap dar m-am razgandit in ultimul moment gandindu-ma ca acest lac superb nu l-am incercat pana acum.
Iata ce va prezint asta seara:

Good evening my dears!
Slowly we have attained 20 th post from these theme.
Although I did not post regularly and I did not participated to all themes I've kind taken liking of it!
Today's theme was:glitter.Initially I had another model in my head but I've changed my mind thinking that I never used this goegeuos nail polish before.
Here is my manicure:




Am folosit:

I used:

Aceasta poza este facuta de fiul meu cu cea mai mare dragoste asa ca ar fi pacat sa nu vi-o arat si voua.Ii place tare mult cand imi fac unghiile,uneori imi da si cate o idee.

This picture was taken by my son  with all his love.It would be a pitty if I don't show it to you all.He likes verry much when I paint my nails and sometimes gives me an idea.
Sper sa va placa!Va pup si va doresc un weekend minunat!

Hope you like it.Kisses and have a grate weekend!

10 comentarii:

  1. Ce frumoasa este oja folosita. Iar manichiura arata foarte finut. Desi am 3 oje din gama asta, pe aceasta nu o am si vazand-o la tine, incep sa o indragesc si mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multmuesc Mada intr-adevar ojica este foarte frumoasa si am bucur mult ca am ales-o.Insa mai avea una crem tot asa cu baza colorata care mi-a placut,acum ca am vazut cum se aseaza pe unghiute o vreau si pe aceea!te pup.

      Ștergere
  2. Te invit sa participi la concursul meu 'Firmoo International Giveaway'
    Poti sa gasesti mai multe detalii aici : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=572089016179503&set=a.570166429705095.1073741829.452833384771734&type=1&theater sau aici : http://claudiacernean.blogspot.ro/2013/11/firmoo-international-giveaway.html

    Mersi frumos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Claudia pentru invitatie insa eu sunt purtatoare de ochelari cu dioptrii (destul de mari) si nu cred ca mi-ar fi de folos o astfel de pereche in cazul in care i-as castiga.Te pup.

      Ștergere
  3. inca nu am vazut aceasta oja dar arata frumos pe unghii nuanta ma duce cu gandul la bezele yammy :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela!Oja este una ieftina iar nuanta este intr-adevar foarte frumoasa,mai exista una pe crem la fel de frumoasa care pe mine personal ma tenteaza foarte tare,pupici!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...