sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Bunatati de la Depozitul de frumusete

Buna seara dragele mele.
Asta seara vreau sa va arat ce de bunatati am primit de la Depozitul de frumusete.
Ei au fost foarte draguti si au trimis o gramada de produse,care mai de care mai tentante!!
Nu am avut inca timp sa ma apuc de testat dar....va urma!!!Si va pregatesc si voua,cititoarele mele o surpriza placuta,zic eu!!!
Iata ce am primit:


-Super Dry top coat CCN
-Tratamente BNC
-Betisoare de portocal
-buffer alb
-pudra compacta Party Queen
-stickere pe baza de apa pentru french
-pensula pentru aplicarea fardului de pleoape
-pila abraziva pentru calcaie
-trei oje cu pensula subtire pentru nail art
-buffer mov
-stampila pentru nail art
-punctator cu capete subtiri
-doua vopsele Oumaxi (alb si negru)





Eu sunt super incantata de toate bunatatile primite si am raams uimita de consistenta culorilor acrilice!!Abia astept sa le folosesc!!De asemenea ma tenteaza rau de tot abtipildurile pentru french!!
Cam atat pentru astazi.
Va pup si va doresc o seara linistita!


8 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...