miercuri, 20 noiembrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge - 21.Snowman

Buna seara dragelor.
Desi cu o zi  intarziere iata si propunerea mea pentru tema 21 din aceasta colaborare si anume  :-) omul de zapada!!!
Desi iarna nu este anotimpul meu favorit,imi place aceasta perioada a anului: Sarbatorile!!Imi da o stare de bine si de liniste asa ca mi-a facut o foarte mare placere sa realizez aceasta tema.
Iata ce va propun:

Good evening my lovelies.
I know I'm one day late but here it's my proposal for this week's theme-snowman :-) !!
Althuogh winter is not my favourite season,I love this time of the year: Winter holidays!It gives me sugh good vibes so I've made it with such grate pleasuse!
Here is my manicure:


Am folosit:

I used:
Plus stickere cu omuletul nostru de zapada pe care nu le-am fotografiat..

Plus nail art stickers with our snowman but I did not take a photo with them..

Sper sa va placa.Va pup!!

Hope you like them.Kisses!!

9 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...