luni, 25 noiembrie 2013

Lapte de corp MY pentru piele uscata

Buna seara dragelor.
Asta seara vreau sa va vorbesc despre laptele de corp MY pentru piele uscata!
Stiti ca eu in general nu investesc sume uriase in astfel de produse,intotdeauna caut ceva ieftin iar daca ma nemultumeste nu-l mai reachizitionez ci caut altceva la pret accesibil!!
Mie in general in aceasta perioada a anului mi se usuca foarte tare pielea de pe membrele inferioare.
De aceea cand am mers in Billa am vazut aceasta lotiune si nu m-am gandit de doua ori inainte de a o pune in cos.Si......nu imi pare rau absolut deloc.
Pentru cei care merg frecvent la Billa stiu ca aceasta marca de produse de gasesc la ei in magazine,la preturi foarte accesibile!!
 Pe el scrie ca are miros de migdale insa au gresit eticheta,are miros de struguri iar acest lucru este confirmat de eticheta de pe verso!
Produsul este destinat pielii uscate!
Ingrediente foarte putine toxice care desigur ii ofera un mare plus!!!

Are o consistenta destul de groasa comparativ cu altele pe care le-am/le folosesc!


Si acum:
PLUSURI:
-Hidrateaza foarte bine pielea
-Are un miros placut,fresh
-se intinde si se absoarbe destul de bine in/pe piele
-gramaj mare
-pret mic (~8 ron)
-necesita o cantitate mica de produs la aplicare

MINUSURI:
-In primele minute dupa aplicare lasa pielea oarecum lipicioasa dar acest aspect dispare odata ce ea a fost absorbita in piele.
In rest nu am ce sa ii reprosez,isi face treaba bine (sau poate nu sunt eu prea pretentioasa :-P )!!
Daca ar trebui sa il recumpar cu siguranta o voi face!

Va pup si ne "auzim" data viitoare!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...