duminică, 3 noiembrie 2013

Balsam si masca fortifiante pentru par Complex Apicol "Veceslav Harnaj"

Buna seara dragele mele!
Astazi vreau sa va vorbesc despre  bunatatile primite spre testare de la Complex-Apicol.
Dupa cum stiti ei au lansat pe piata noile game: Apidermin, Apidermaliv, Floral si Floramin!
Fiecare gama este destinata unui anumit tip de par iar dintre cele patru eu mi-am ales gama: Floral.
Balsamul primit are 75 ml iar masca 50 ml.
Insa cantitatea este suficienta pentru 5-6 aplicari (cel putin in cazul meu)

Balsamul:


Ce spun ei despre acesta:
"Balsamul Floral este un rasfat apicosmetic cu actiune fortifianta si antibacteriana asupra firului de par, 
radacinilor si scalpului. Propolisul, prin proprietatile sale antibacteriene si antifungice protejeaza si trateaza firul de par si scalpul. Bio Keratina netezeste structura firului de par, protejandu-l impotriva tratamentelor chimice ulterioare. Parul devine sanatos, stralucitor, structura sa este imbogatita, fiind usor de pieptanat. "




Masca:



Ce spun ei despre produs:
"Masca fortifianta Floral este un rasfat apicosmetic cu efect de intarire atat asupra firului de par cat si asupra radacinilor. Propolisul, prin proprietatile sale antibacteriene si antifungice protejeaza si trateaza firul de par si scalpul. Uleiul de ricin previne uscarea excesiva a scalpului si amplifica beneficiile propolisului, luptand impreuna pentru sanatatea parului. Bio Keratina netezeste structura firului de par, protejandu-l si impotriva agresiunilor ulterioare. Cu o structura imbogatita, parul devine sanatos si stralucitor."



Ce spun eu despre produse:
-sunt  foarte cremoase si se intind usor pe firul de par
-mirosul este unul placut,destul de puternic,predominant a miere si flori
-ma deranjeaza un pic recipientul balsamului pentru ca iese destul de greu produsul din el
-lasa parul moale
-usor de coafat
-cu un luciul subtil dar sesizabil fata de alte produse incercate de mine
-am observat o imbnunatatire in ceea ce priveste caderea firelor de par.
Inainte sa folosesc aceste produse cantitatea de par cazuta la fiecare spalare era destul de mare insa cand le folosesc numarul acestora a scazut 
-parul miroase a miere timp de 2-3 zile dupa spalare.
-masca are o consistenta destul de densa,deci folosirea a mai putin produs la o spalare
-poate este doar o impresie insa mie mi se pare ca parul se usuca mult mai repede comparativ cu celelalte dati cand folosesam alte produse
Pentru mai bune rezulate ei recomanda folosirea balsamului impreuna cu samponul si masca din aceeasi gama.
Eu am folosit masca impreuna cu balsamul si mi-au palcut rezultatele,tind sa cred ca daca le-as folosi pe toate rezultatele ar fi exceptionale pentru parul meu!
Pret balsam; 14.37 ron si il puteti gasi aici.
Pret masca: 16.24 ron si il puteti gasi aici.
Concluzia:Le recomand cu mare drag,sunt produse foarte bune la preturi foarte mici!!!

Va pup pana data viitoare!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...