joi, 7 noiembrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge - 17. Penguin

Buna seara dragelor.
Vin si eu cu pinguinul meu deformat.
L-am "pregatit" de marti seara insa m-am rezgandit in al posta pentru ca nu mi-a placut sub nici o forma!
Pana la urma m-am hotarat sa vi-l arat si voua desi este tare uratel saracutul!!


Good evening my dears.
I present you my tousled penguin.
I've  made it  on Tuesday night  but I changed my mind because I didn't like it at all!
Eventually I thinked twice and I'll show it to you although it's verry ugly the poor thing!!


Am folosit:
-Favisan tratament pentru unghii ca si baza
-oja neagra Orkide Flower
-sclipici Farmasi nr 80
-oje alba,galbena si rosie pentru pinguin
-top coat CCN
-pietricele portocalii


I used:
-Favisan nail treatment as base coat
-black polish Orkide Flower
-Farmasi glitter polish nr 80
-white,yellow,red polish for the penguin
-CCN top coat
-orange rinestones
Va pup si va doresc o seara linistita!

Kisses and a cushy evening!

9 comentarii:

  1. Frumusel numai k prima data am crezut ca e om de zapada:))))
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este seamana foarte mult,de aceea l-am numit deformat,e urat rau dar mi-am luat inima in dinti si l-am pus asa cum este.Pupici

      Ștergere
  2. Ce dragut este! Mie imi place foarte mult cum a iesit. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. frumushel dar parca e om de zapada <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana iti multumesc dar e urat si sigur e om de zapada numai ca l-am deghizat si l-am numit pinguin!

      Ștergere
  4. E dragut, doar ca seamana mult cu un om de zapada :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca,acum stiu sigur cum sa il fac cand vom avea aceasta tema,pupici!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...