vineri, 25 octombrie 2013

T.P.A Autumn and Winter Nail Art Challenge-Ghosts

Buna seara dragelor.
Astazi vreau sa va prezint fantomele mele ”ciufulite” din cadrul acestei colaborari.
Nu imi plac absolut deloc lucrurile infricosatoare,nu imi plac paienjenii,insectele mai putin aratoase ca sa le zic asa,nu imi plac filmele de groaza deci....implicit nu imi place nici aceasta sarbatoare.
Totusi am incercat sa ma incadrez si eu in tema.
Iata ce mi-a iesit:

Good evening my darlings.
Today I will show you my ”blowsy” ghosts from this challenge.
I do not like fearful things,I do not like spiders,ugly insects,I do not look at horror movies sooo.....I do not like this holiday .
However I have tried to do my best and to be on this theme.
Here is what I have made:


Produse folosite:

Products used:



Acesta oja este mult mai frumoasa in realitate decat in poza.are niste irizatii albastre si roz de toata frumusetea dar aparatul meu nu le-a surprins deloc.Insa nu ma mir!!!

This polish is much more pretty,it has such beautifull pink and blue fine glitters,but my camera did not detect them.However I m not surprised!!!


Sper ca va plac fantomele mele chipese.

Hope you like my good-looking ghosts.

Va pup dulce.
Kisses!!

4 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...