vineri, 18 octombrie 2013

T.P.A. Autumn and Winter Nail Art Challenge-Pumpkins

Buna seara dragelor.
In urma cu ceva vreme m-am inscris si eu la aceasta provocare/colaborare.
Este pentru prima data cand particip la o astfel de colaborare!
Facand acest model mi-am amintit de ce in majoritatea timpului apelez la stikere,stampila etc.
Talentul meu la desen este nul :-))))))
Deci fiti blande va rog!
De asemenea aparatul meu.....imi provoaca crize de nervi.Nu a scos nici macar apropiata de realitate culoarea ojei pe care am folosit-o,pare....galbena si ea este draguta cat se poate de ..portocalie.
Acestea fiind spuse va prezint capodopera mea...care nu ma multumeste nici pe sfert..but....here it goes!!!

Acestia sunt dovlecii mei ...stafiditi :-O

Va pup si va doresc noapte buna.
Va invit sa treceti si pe celelalte fete sa vedeti ce va propun ele!

8 comentarii:

  1. dragutz,stai linishtita ca shi eu sunt zero la desen shi de aia sunt pliiiiiiiiina de shtampilutze :)))))),asha ca nu itzi face probleme :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Oana,traiasca stampila,sclipiciul si altele care ne scot din impas si ne ajuta sa avem o mani frumoasa.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) Imi pare bine ca ai participat. Si mie imi face fite aparatul cand pozez la lumina becului. Dovlecii mei sunt pozati la munca unde am neoane si e mult mai ok. Nu se compara cu pozele facute in lumina naturala, dar decat deloc ...
    Sa te treci si tu in lista. Vezi add your link din postare.
    PS. chipes dovleacul tau... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ana Maria.Asa este cu aparatele astea,mie mi-a fost invatare de minte,de acum inainte o sa fac pozele ziua ca vad ca nu ma ajuta deloc.M-am trecut in listuta!Te pup.

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...