joi, 17 octombrie 2013

Fond de ten crema Virginia-Favisan

Buna ziua dragele mele.
Astazi revin cu parerea mea despre fondul de ten crema Virginia de la Favisan.
Am googalit mult ca sa citesc pareri despre acest fond de ten insa nu am gasit nimic(sau poate nu am stiut eu sa caut unde trebuie).
In fine, in cele din urma m-am hotarat sa il cumpar ca sa vad despre ce este vorba.
Dupa cum am mai scris in postul de aici de cand am ajuns la varsta maturitatii :-O am probleme cu tenul (urme de la acnee,imperfectiuni,cateodata acnee).Sunt in permanenta cautare a unui fond de ten care sa ma multumeasca.
Adica sa aiba acoperire medie spre mare,sa fie usor,sa nu para ca o masca,stiti voi despre ce vorbesc.
Asa am ajuns ca acest fond de ten.Fiind recomandat persoanelor cu ten problematic mi-am pus mari sperante in el!


Ce spune producatorul despre el:
Nu prea multe si anume:
”Se recomanda persoanelor cu ten cuperozic,urme de cosuri,imperfectiuni,cearcane.”
Mod de utilizare:se aplica pe obraz,gat,decolteu.
Produsul vine intr-o cutiuta de plastic alba,compacta si are 30 ml.

Ingrediente:eucerinum,paraffinum liquidum,zinci oxidum,titanium dioxide,lutum,iron oxide,cacao,echinacea angustifolia,aroma,vit.E.
Produsul arata cam asa:

Si acum partea grea.
Ce imi place la el:
-usuca cosurile daca este folosit zilnic
-nu incarca tenul
-nu este comadogenic (logic....nu)
-se adapteaza tenului chiar daca el este inchis la culoare
-are si produse naturale in compozitie si nu are parabeni
-hidrateaza tenul
-nu usuca tenul
-se consuma greu (il folosesc de trei saptamani si s-a consumat cat vedeti in poza de mai sus)

Ce nu imi place la el:
-desi este destinat persoanelor cu ten problematic (in general gras) este un fond de ten gras,uleios
-trebuie fixat cu pudra,de preferinta una matifianta
-nu are decat o singura culoare/nuanta
-are putere foarte mica de acoperire
-nu acopera si nici macar nu estompeaza cearcanele

Daca il recomand:
Greu de spus: l-as recomanda pentru ca usuca cosurile,este hidratant,non comadogenic pe o parte dar pe alta parte nu l-as recomanda pentru ca nu acopera mai nimic!
Acum ramane la alegerea voastra,depinde ce anume cautati,pe mine m-a dezamagit la inceput,acum m-am obisnuit cu el mai ales ca este mai mult ca o crema!
Pret: 11 ron, in farmaciile naturiste.
Va pup si va doresc o zi minunata!

7 comentarii:

  1. Am tot vazut acest fond de ten in magazinele naturiste, dar ambalajul si culorile nu m-au facut sa-l vreau.
    Dupa parerea mea cei de la Favisan mai au de lucrat la reteta .

    www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Irina,mai au de lucrat cel putin la acest asa zis ”fond de ten” ,in rest am fost multumita de majoritate produselr ce le-am avut de la ei.
      Ambalajul pe mine nu m-a deranjat absolut deloc dar....am fost oarecum dezamagita de produsul in sine!

      Ștergere
  2. Mmmm, pai, e un fel de crema:)), mai bine nu-l numeau fond de ten, ci crema coloranta:)! Hmm, daca nu acopera, nu ma tenteaza! Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mare dreptate ai Cata in privirea denumirii.Astept sa il termin si cu siguranta in viitor nu il voi mai cumpara!Pupici!

      Ștergere
  3. E prima oara cand aud de el, dar sincer si daca l-as fi vazut, nu cred ca l-as fi incercat. Daca nici macar o acoperire minima nu are, e un fel de crema :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crema colorata,pe mine m-a tentat pentru ca este destinat pers cu ten problematic si ca este naturist dar...am dat kics.
      Am dat intamplator de el pe site-ul celor de la Favisan si am tot cautat pareri pe net...dar nimeni nu il foloseste: Lucky me :-P

      Ștergere
  4. Sincer acum e prima data cand vad un fond de ten asa, in aceasta combozitie si in asa cutie.Si eu am tenul gras si de multe ori cu probleme /cosuri ,Cam ce cauti tu de la un fdt caut si eu... din cele spuse nu prea l0as cumpara.Ms de pont

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...