joi, 10 octombrie 2013

Ultimele achizitii

Buna seara dragele mele.
Long time no see sau mai bine zis written!!!
Timpul asta ne omoara,dar totusi vreau sa va arat ce mi-am achizitionat in ultima luna.
Desi am spus ca nu sunt multe astazi am constatat ca am cheltuit totusi ceva banuti.
Here we have:
-tratament expert Fermec -uscare rapida  pret: 8.79 ron luat din Cora
-unt de corp  cu shea -Thai Spa  pret 11.39 ron luat din Cora
-Lady Speed Stick - fruity splash pret 12 ron magazin local
-sclipici Natty pret 2 ron magazin local
-fond de ten crema Virginia Favisan pret 11 ron magazin cu produse naturiste
-sampon Kallos antimatreata  pret 11.35 ron  luat din Cora
-stick Dove 2 buc pret 16.49 ron luat din Cora
-lotiune de corp Cien pentru piele normala pret 6 si ceva ron luat din Lidl
-parfum Chalon pret 15 ron luat din Lidl
-crema hidratanta Nivea Soft pret 14.85 ron luata dintr-un magazin local
-2 oje Golden Rose 16 ron respectiv 14 ron luate de la standul Golden Rose din oras


Si ojele pozate separat:
Cat de curand o sa urmeze o noua manichiura cu toate ca unghiutele mele sunt super scurte.
Pupici si va doresc o seara linistita!

8 comentarii:

  1. Ce deee noutati<3
    Imi place maxim oja Golden Rose!!!
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot,si mie imi plac foarte mult si intentionez sa mai imi cumpar cateva dar,toate la randul lor!
      Pupici!!

      Ștergere
  2. Sa le folosesti cu drag pe toate! Ojele sunt preferatele mele:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place tot ce ti-ai luat :) abia astept sa ne arati ojele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carla,sigur ca vi le arat desi sunt convinsa ca le stiti!Pupici!

      Ștergere
  4. Sa le folosesti sanatoasa :D. Si eu am oja de la Golden Rose Jolly Jewels si sunt inebunita dupa ea :D.
    Cum este Tratamentul pentru uscare rapida de la Farmec? Si mie mi-ar trebui asa ceva pentru ca de fiecare data cand imi fac unghiile pun mana pe cate ceva si stric o unghie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Timeea.Tratemtul pt uscare rapida este foarte bun.Eu deja sunt la al 2 lea flacon.Ti-l recomand cu mare drag.Isi merita toti banutii! :-*

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...