luni, 30 septembrie 2013

Crema de maini Natural Care Suave

Buna seara dragelor.
M-am gandit sa va arat si voua crema mea de maini preferata.
Am cumparat-o din prostie,nestiind ca este pentru maini si sincera sa fiu am avut o surpriza foarte placuta.
Este vorba de crema de maini Suave de la Natural Care.
Ce pot sa va spun despre ea:
-in primul rand si ceea ce este cel mai important este ca hidrateaza foarte bine,este perfecta pentru acest sezon cat si pentru iarna.
Eu sincera sa fiu am folosit-o si vara alternand cu una de galbenele care imi este la fel de draga.
-nu are miros de parfum desi la ingrediente scrie ca ar contine parfum...
-miroase a plante si nu ramane mirosul impregnat in piele
-se absoarbe foarte repede
-mainile raman catifelate pentru o perioada indelungata
-are gramaj mare 200 ml
-nu este  apoasa/lichida
-are un pret excelent aproximativ 6 ron

Ce nu imi place la ea:
-deocamdata nu i-am gasit nici un minus
-dar.....nu am mai vazut-o prin nici un magazin
Eu am luat aceasta crema dintr-un minimarket de cartier care...acum nu mai are astfel de produse.

Ingrediente:



Una peste alta o recomand cu mare drag celor care au vazut-o si care au fost tentate sa o cumpere.
Nu veti regreta alegerea facuta!!!
P.S.Nu ma pricep in mod deosebit sa fac review-uri produselor dar va spun parerea mea sincera si neinflorita despre produsele incercate de mine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...