vineri, 6 septembrie 2013

Kiko Magnetic + floricele argintii

Buna seara dragele mele.
Astazi revin cu un nou modelas dar de aceasta data pe unghiute ovale....sau cel putin se vor a fi ovale.
Este prima data cand incerc acest format in speranta ca nu se vor mai rupe colturile si pot sa spun ca imi place.
Dar sa revin la unghiute.
Astazi port acest model:



Binenteles ca tatuajele sunt lipite stramb dar mi-am facut unghuitele la o lumina cam slaba si odata ce le-am pus nu le-am mai putut  dezlipi asa ca .....pana data viitoare ma multumesc cu ele.
Pentru realizarea modelului am folosit:
Lacul de la Kiko este minunat,este recent intrat in colectia mea dar despre el o sa va vorbesc mai detaliat intr-un alt post.

La lumina naturala arata cam asa:
Sursa:pe poza.
Atat pentru ziua de astazi.
Va pup si va doresc sa aveti o noapte linistita!

4 comentarii:

  1. Oja arata bine. Imi plac si stickerele, eu nu reusesc sa gasesc astfel de modele.Mi se par o cale foarte rapida de a avea o manichiura frumoasa.
    Ar trebui sa faci o pagina de facebok pentru blog. Ti-ai face cunoscut bogul mai usor. Imi aduc aminte ca in urma cu ceva timp (mai multicel) am rasfoit toate paginile blogului tau. Am vazut modele care mi-au placut mult sa sti. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Ana si mie imi plac unghiutele tale.Daca vrei sa cumperi astfel de stikere(pe baza de apa)te pot ajuta.Stiu eu un magazin unde se gasesc si sunt foarte ieftine.In legatura cu pagina de facebook,m-am gandit si eu dar apoi m-am razgandit si tot asa.Dar o sa tin cont de sfatul tau si o sa il pun in aplicare.Pupici

      Ștergere
  2. Stiu ca tu parca erai din Ploiesti, sau ma insel...?
    Merita sa-ti faci pagina de facebook. Poti intra in grupurile bloggeritelor. Se fac colaborari la poti participa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da sunt din Ploiesti.Mi-am facut pagina de facebook si sper sa am timp sa ma ocup de ea,multumesc pentru sfat!Pupici!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...