marți, 10 septembrie 2013

Cum sa nu iubesti french-ul?

Buna seara dragele mele.
Mai inainte de toate vreau sa va anunt ca incepand de acum inainte ma puteti gasi si pe facebook aici: FRUMUSETE LA PRET MIC.
Imi era un dor nebun de french-ul clasic  asa ca nu am stat mult pe ganduri si m-am apucat de treaba.
Cred ca nu am mai purtat o astfel de manichiura de mai bine de 2 luni.
Iata ce mi-a iesit:
Datorita faptului ca talentul meu la pictura esta inexistent am apelat din nou la tatuaje :-)
Pentru realizarea manichiurii am folosit:
Scuzati marginile nesterse si cuticulele zdrentuite dar nu am avut timp astazi de ele!

Sper sa va placa.
Pupici dulci!

2 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt. Niciodata nu mi-au placut tatuajele pentru unghii, dar acestea sunt tare dragute :)

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...