vineri, 11 octombrie 2013

Keep it simple

Buna ziua dragele mele.
Astazi vreau sa va prezint una din ojele achizionate recent si anume Golden Rose Holiday nr 52.
Nu am multe de spus despre ea pentru ca majoritatea o stiti deja ,spun doar ca.....O ADOR!!!
Se usuca repede ceea ce pentru mine este un mare plus,acopera excelent si .......are mult ,mult sclipirici!
In ceea ce priveste rezistenta nu stiu dar am citit multe lucruri bune!
Nu am aplicat top coat pentru ca mi-a placut fara!
Unghiutele mele sunt tare mici si imi plang singura de mila pentru ca lucrul asta deja ma obsedeaza dar cu rabdare si ...tutun poate vor creste si ele mari :-)



Culoarea din poza de mai sus este mai aproape de realitate.Niciodata nu reusesc sa fac poze cum trebuie,aparatul meu nu este deloc cooperant.
Si da, binenteles ca aparatul este de vina,nu eu  ca nu prea ma pricep,e clar da??...........
Va pup si va doresc o zi placuta!


6 comentarii:

  1. Intr-adevar ojele din gama asta sunt superbe. Nuanta asta nu o am, dar imi place foarte mult cum arata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu acum am ceva cu cele din gama Carnival dar imi mai place si nr 54 din aceasta gama.Sa vedem pe viitor cum ma invart sa le am in colectie.Pupici!

      Ștergere
  2. Arata foarte dragalas. Eu, cel putin, sunt fana unghii mici :D.
    Oja este superba <3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Acum detin mai multe nuante din aceasta gama dar aceasta ramane prefetata mea.Eu de cand ma stiu am unghiile scurte si suspin dupa cele lungi!pupici

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...