joi, 17 ianuarie 2013

Unghiute albastre cu fluturasi

Buna seara dragele mele.
Astazi vreau sa va prezint un model ce il port  pe gherute!
Mie imi place,cel putin momentan pentru ca sunt un om cu multe toane,maine nu se stie ce pata mi se pune.
Pentru realizarea modelului am folosit:
-base coat Trendy
-oja Gabrini Elegant Mirror Colors nr M11 si Medusa Nr 96
-Lac cu sclipirici
-stikere mari pt toata unghia
-top coat Gabrini


Va las un mic tutorial pentru realizarea modelului.

Si inca 2 pozici:

Sper sa va placa.Va pup si va doresc sa aveti o noapte buna!!


4 comentarii:

  1. imi place mult combinatia de nuante si stickerele arata minunat pe unghiute :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,pe viitor intentionez sa le mai folosesc(am mai multe)pe diferite culori pentru ca sunt dragalase,dar nu rezista prea mult pe unghii :-(.Te pup.

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...