luni, 7 ianuarie 2013

Fond de ten Eveline Art Scenic

Buna ziua frumoaselor.
Astazi as vrea sa va prezint un fond de ten de la una dintre firmele mele preferate si anume Fondul de ten Art Scenic de la Eveline.
Desi este vorba despre un fond de ten care intra in categoria celor ieftine si poate multe dintre voi  fugiti de ele,eu personal sunt foarte incantata de el.
Eveline Cosmetics este o firma de cosmetice poloneze ce se incadreaza in categoria celor low cost,deci poate fi catalogata cu usurinta ca fiind una de proasta calitate,dar nu este asa.
Initial,cand am fost sa cumpar acest fond de ten,cautam un altul tot de la aceasta firma.Dar spre ghinionul meu nu mai aveau decat o singura nuanta si aceea nu era potrivita pentru tenul meu.
Asa ca m-am orientat spre acesta:

Ce spun ei despre acest produs:
"Corecteaza ridurile;pudra crema si baza pentru machiaj ce confera prospetime pe intreaga durata a zilei; potrivit pentru toate tipurile de ten;cu o acoperire perfecta;in mai multe nuante."
Ce spun eu despre acest produs:
Desi eram multumita de produsele pe care le detin de la aceasta firma nu ma asteptam la ceva minuni din partea lui.
Produsul vine intr-o sticluta transparenta din plastic prevazuta cu pompita dozatoare ceea ce faciliteaza aplicarea lui.

Produsul in sine  m-a surprins destul de placut. Este foarte fin, usor aerat,usor parfumat, se intinde foarte bine si foarte usor pe fata, indiferent de metoda folosita(eu prefer sa il aplic cu degetele),lasand tenul cu un placut aspect satinat. Are o acoperire mica spre medie insa este perfect pentru primavara/toamna.
Nu  curge de pe fata, nu se strange prin liniile de expresie si  ramane la locul lui. 
Nu este  rezistent la transfer.Ca si nuante  am gasit 5 sau 6, nu mai tin minte exact(nu stiu ce nuanta am ales eu pentru ca l-am testat in momentul achizitionarii si binenteles ca nu stiu ce scrie pe el :-)))
 Am observat ca se adapteaza  foarte bine tenului. 
Produsul se consuma destul de greu.
Eu am tenul mixt/gras iar dupa aproximativ 6-8h tenul incepe sa lucreasca in zona fruntii dar daca este reinprospatat machiajul si reaplicata pudra nu mai sunt probleme.
Pentru persoanele cu ten normal si sensibil aceasta problema este inexistenta.



Ca sa va faceti o idee despre cat de mare este puterea sa de acoperire am aplicat un dermatograf roz peste care am intins acest fond de ten.

Pretul sau a fost de 13 Ron si se gaseste in magazinele de cartier sau aici dar la un pret dublu!!
Eu sunt multumita de el si cu siguranta o sa il cumpar din nou cand acesta se va termina dar vreau sa il incerc si pe celalalt cand il voi gasi.
In poza de mai jos sunt data cu acest fond de ten.Nu va speriati de mine,dupa cum scriam intr-o alta postare din cauza faptului ca in adolescenta imi "zgamaiam" cosii acum am probleme cu tenul.
Pretul "prostiei" din tinerete il platesc acum!!!
Va pup si va doresc un inceput de saptamana cat mai linistit,ne "auzim" data viitoare!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...