duminică, 20 ianuarie 2013

Colectia mea de oje si produse nail art

Buna seara dragele mele.
Stiu ca sunt o sumedenie de astfel de postari cu sute de oje dar astazi vreau sa va arat si eu mini colectia mea de oje si produse pentru nail.
Nu detin oje scumpe pentru ca nu cred ca merita investitia.
Daca sunteti interesate de o oja in particular va rog sa ma contactati si va ofer detalii(numar,acoperire etc).

  Hello my lovely followers.
I know that exists a lots of posts on this theme but today I'll show you my mini nail polish colection and nail art products.
I do not own  expensive  nail polishes because  I don't think it's a good  investment.
If you are interested in one nail polish in particular,please contact me and I'll give you all the details(number,coverage etc).

Sa incepem:

Let's begain:

1.Oje:

1.Nail polishes
















2.Oje cu sclipici

2.Glitter polishes


3.Sclipici,hexagoane,cerculete etc

3.Glitter,hexagons,circles etc


4.Carusel cu pietricele
4.Rinestone weels



5.Pensule

5.Nail art brushes
6.Abtipilduri

6.Stikers
7.Culori acrilice

7.Acrilic colours
8.Acuarele si instrument de facut puncte

8.Water colours and dotting tool
9.Base coaturi si tratamente

9.Base coats and treatements
10.Top coaturi

10.Top coats

11.Ulei de ricin,lichid pt indepartarea cuticulelor,ulei masaj(eu il folosesc pentru cuticule)

11.Castor oil, removeing cuticle liquid,massage oil(I use it for the cuticles)
12.Pile

12.Files

13.Placute pentru stampile,buretei,betisoare de portocal,etc

13.Fake stampind plates,sponges,orange sticks etc


V-am bombardat cu atatea poze si sper sa aveti rabdarea necesara pentru a le vedea.Imi cer scuze pentru calitatea pozelor,unele sunt blurate,unele prea luminoase etc dar singurul dispozitiv pentru poze este telefonul si de multe ori nu vrea sa colaboreze cu mine.

I pumped you with photos and I hope you have the necessary patience to view them..I apologise for theirs quality,some of them are blurry,some are to light etc but I made them with my mobile phone and refused to colaborate with me.

Sper sa va placa. Va doresc sa aveti o seara linistita.
Pupici :-*****

I hope you enjoyed this post.Have a good and peacefull evening
Kisses :-*****

4 comentarii:

  1. Frumoasa colectia ta :* dar la ce folosesti acuarelele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,acuarelele le folosesc pentru modele,asemeni acrilicelor,decat ca primele se folosesc pe unghie matuita,pentru a capata transparenta modelul,plus ca are avantajul ca atunci cand gresesti se sterge foarte usor cu apa,fara sa se strice oja!Pup!

      Ștergere
  2. ai adunat ceva oje, interesant uleiul de masaj de unde l-ai achizitionat m-ar interesa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ela,nu sunt nici pe departe cate mi-as dori eu sa fie.Uleiul pentru masaj l-am luat de la Oriflame,sigur il gasesti in catalog :-*

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...