vineri, 4 ianuarie 2013

DIY:Lac cu sclipiricel

Buna seara dragele mele.Desi stiu ca bubuie internetul cu astfel de postari,vreau sa va arat ce am mesterit eu astazi.
De aproximativ o luna am tot innebunit cutreierand internetul dupa oja cu sclipici,cu flakies,cu hexagoane etc.
Cum in perindarile mele nu am gasit astfel de oje care sa ma multumeasca am zis sa incerc sa imi fac singurica.
Si.....sunt foarte incantata de rezultat.
Am folosit:



-lac transparent ,al meu este de la Naty
-sclipici alb si argintiu
-hexagoane mici albe si argintii
-o palniuta din hartie
Si m-am apucat de treaba.
Am amestecat sclipici alb cu sclipici argintiu pe care l-am turnat cu ajutorul palniutei in sticluta cu lac.


 Sfatul meu este sa folositi glitter pentru gel pentru ca altfel daca lacul incolor contine acetona riscati ca sclipiciul sa se decoloreze.
Am adaugat apoi hexagoanele, intai cele albe(mai putine) si apoi cele argintii (mai multe).
Si am agitat sticluta bine de tot!
Rezultatul?....

Sclipiciul are tendinta sa se decanteze pe fundul sticlutei dar daca inainte de folosire il agitati bine,problema este rezolvata!
Imi cer mii de scuze dar astazi telefonul nu m-a ajutat deloc si pozele sunt brulate,dar sper sa intelegeti cate ceva.
Si in final am aplicat pe un tips oja neagra peste care am dat cu lacul minune.
Ador rezultatul si intr-o postare viitoare o sa il folosesc.




Sper ca v-a fost de folos acest step by step.
Voi ce parere aveti,va place?
Va pup si ne auzim data viitoare!

2 comentarii:

  1. Foarte buna ideea :D . Eu una imi cumparam sclipici roz si il amestecam intr-o sticluta de oja rosie si rezultatul era genial.
    Xoxo :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incerat si eu cu o oja neagra dar nu mi-a placut rezultatul,dar pe viitor mai vreau sa-mi confectionez astfel de lacuri!Te pup.

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...