marți, 15 ianuarie 2013

Rosu cu bulinute si fundite

Bine v-am regasit dragele mele!
Astazi va arat un modelas ce l-am facut aseara dar din cauza fetitei mele nu il mai am pe unghii (are un obicei sa muste de degete si sa manace oja de pe ele).
Cum acum cateva seri Catalina mi-a facut o pofta teribila de rosu ,binenteles ca am dat iama la oja rosie!
Iata ce mi-a iesit:
Pentru realizarea modelului am folosit:
-base coat Miss Maya,un alb laptos potrivit pentru french,dar mie imi place oricum
-oja Medusa,nr 16(ii voi face un review in curand)
-oja alba pt model
-oja roz pentru a umple fundita
-strasuri patrate de culoare roz
-top coat Leidy
Sper sa va placa!Va pup si va doresc sa aveti o noapte linistita!

6 comentarii:

  1. Hihihi, ce fundita dragalasa!! Nu stiu daca stii, dar eu ador combinatia asta rosu cu bulien albe:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :-*,de fapt modelul este insipat de unul de-al tau,cel cu Mikey Mouse,acolo ai si tu bulinute pe baza rosie :-p>Te pup!

      Ștergere
  2. cat de cute arata rosul cu bulinute iar fundita e dragalasa :)

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...