joi, 10 ianuarie 2013

Unghii cu floricele negre

Buna seara dragele mele.
Imi cer scuze de pe acum daca o sa fiu incoerenta dar...gandirea nu prea ma ajuta la ora aceasta.
Vreau sa va arat modelul meu de astazi,nimic fitos.
Este facut in mare graba pentru ca am avut timpul limitat.
Dupa cum puteti observa de multe ori cand nu am inspratie si nici timpul necesar pentru ca ai mei copii nu ma lasa nici sa respir,apelez la stampilute.
Iata ce port eu pe unghii momentan:

Pentru realizarea modelului am folosit:
-base coat Trendy
-pe varful unghiei am aplicat cu ajutorul buretelui oja Medusa (nr 27) `
-la baza unghiei cu ajutorul aceluiasi procedeu am aplicat tot o oja Medusa (nr 96~Carla i-a facut mai multe poze si le  puteti gasi aici )
-stampila/placute fake
-oja neagra pentru a transfera modelul
-strasuri negre
-top coat Leydi

Sper sa va placa!Va pup pana data viitoare!

8 comentarii:

  1. Multumesc mult Catalina,sper sa devin si eu o profesionista ,precum esti tu in ceea ce priveste unghiutele.Pup ;-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Madaaaaa, nu sunt profesionista, mi-ar placea mie sa fiu asa:p! Te pup

      Ștergere
    2. Pentru mine esti o profesionista chiar daca nu ai o diploma in domeniu,imi plac foarte mult modelele tale!:-*

      Ștergere
  2. imi place e un model atat de delicat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Ela,la randul meu admir ceea ce faci tu pe unghiute!Pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos modelul si chiar mi-ai dat o idee cu ce sa-mi fac in seara asta pe unghiute pentru ca maine e "Back to school" si nu stiam ce model sa aleg. Astept mai multe postari cu unghiutele tale si la cat mai multe modele. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Diana,ma bucur foarte mult ca modelul meu te-a inspirat si cu siguranta o sa intru sa il vad.Si eu o sa urmaresc blogul tau pentru ca imi place.Te pup!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...