vineri, 18 ianuarie 2013

Din nou rosu :-)))

Buna seara dragele mele.
Asta seara vreau sa va arat un modelas mai vechi.Mi-a placut enorm de mult cand l-am purtat si astept cu nerabdara sa imi creasca unghiutele ca sa il pot reface.

Good evening my dears.
Today I will show you an old model.
I loved it, and I can whait to grow my nails so I can do it again!

Pentru realizarea modelului am folosit:
-base coat Eveline 3 in 1
-oja Farmec
-oja alba si neagra pentru floricele
-sclipici argintiu
-top coat Gabrini

I used:
-base coat Eveline 3 in 1
-Farmec nailpolish
-white and black nailpolish for the flowers
-silver glitter
-top coat Gabrini

Este un model foarte usor de realizat,numai ca se vede foarte bine pe unghii mari,parerea mea.
Sper sa va placa si voua,astept parerile voastre.
Va pup si va doresc sa aveti o noapte buna!

It is a verry simple model,verry easy to do,olny that it is much more beautifull on long nail,in my opinion.
I hope you enjoy it.
Kisses,have a grate evening!

12 comentarii:

  1. Cat de elegante si de frumoase sunt!!! Imi plaaac

    RăspundețiȘtergere
  2. Este un model foarte simplu dar in acelasi timp foaarte sofisticat si finut :*.
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. E supeeerb!! Vreau unghiile lungi :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehe,Carla,de cand suspin si eu dupa unghii lungi!Tu te poti considera o norocoasa pentru ca iti cresc mari si frumoase,eu pe de alta parte cand vreau sa le am lungi apelez la gel.Dar m-am lecuit,mai bine sa creasca ale mele,cat or vrea ele,dar sa fie sanatoase,acum ma chinui cu tratamente.Te pup!

      Ștergere
  4. modelul tau aduce primavara si florile de cires, imi place mult, te pup :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi este atat de dor de primavara,este anotimpul meu preferat,ma bucur mult ca iti place.Pup :-*

      Ștergere
  5. ce model frumos

    http://gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult ,ma bucur ca iti place!M-am inscris si eu pe blogul tau :-*

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...