marți, 13 noiembrie 2012

Servetele demachianta Nivea

Buna seara doamnele mele.
Astazi as vrea sa va vorbesc despre sevetelele demachiante de le Nivea pentru ten gras/mixt.
Stiu ca s-au scris multe review-uri despre ele,dar imi spun si eu parerea ca doar e gratis :-)
Am achizitionat aceste servetele(de fapt erau cadou) la un pachet de la Nivea Visage care continea o crema hidratanta  de zi.

Despre crema o sa va vorbesc intr-o postare viitoare.
Asa aratau servetelele din pachet:

Dupa cum scriam mai sus am citit multe review-uri despre ele si foarte putine au fost pozitive,din acest motiv am fost putin dezamagita cand le-am gasit in pachet.
Pachetul are 25 de servetele, valabilitate de 6 luni de la deschiderea pachetului, pot fi gasite prin toate super/hipermarketurile, ba chiar si in farmacii si au un pret in jur de15-20 de lei, nu stiu exact.
INGREDIENTE:
Pentru inceput spun atat:IMI PLAC.
Spre deosebire de alte servetele care sunt imbibate in demachiant acestea sunt perfecte desi dau impresia ca nu vor sterge nici macar un gram din impuritati.
Au o cantitate de demachiant cat sa stearga un rimel(nu din acela rezintent la apa,sau cel putin nu le-am incercat eu pe un astfel de rimel)fara a insista prea mult.
Nu ustura fata/ochii de la ele  si nici nu o incarca.
Nu simt nevoia,ca dupa ce le folosesc sa imi spal fata asa cum mi s-a intamplat cu alte marci.
Pentru demachiere completa,sau cat sa fiu multumita eu folosesc 2.
Lasa pielea catifelata si frumos parfumata.
Eu le folosesc mai mult dimineata din cauza faptului ca nu prea am timp de mine intre pregatitul de scoala al baiatului si rutina zilnica a fetei(masa,olita etc)
Pe fata au mici striatii dar eu nu le vad rostul.


In concluzie,eu una le recomand,am avut experiente placute cu ele si nu imi pare rau ca "le-am cumparat".
Nota mea este 8/10 pentru ca este loc si de mai bine.
Voi ce parere aveti?Cele care le-ati folosit,v-au placut?
Va pup si ne auzim data viitoare!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...