marți, 6 noiembrie 2012

Fond de ten Dual Core Oriflame

Cred ca toate l-ati vazut in catalogul celor de la Oriflame.
Momentan este singurul fond de ten pe care il am.Asta datorita faptului ca nu am gasit unul care sa ma multumesca.Din cauza faptului ca in adolescenta am avut probleme cu acneea si era permanent cu mana pe fata,am ramas cu cicatrici!Deci caut un fond de ten care sa aiba o putere de acoperire mare,sa nu pateze,rezistenta bunicica,dar si un pret bun si cand spun bun ma refer pana in suma de 40 ron!
Eu din curiozitate mi l-am achizitionat si sincer inca nu pot spune ca imi place .De ce spun lucrul acesta?
Pai din mai multe motive.
Incep cu minusurile:
-Daca nu este aplicat peste o crema grasa de fata se intinde cam greu si rezultatul este acela de masca.
-Ei spun despre acest produs ca nu incarca porii,ei bine ii incarca destul de mult as spune eu.
-Eu am ales o nuanta mai deschisa decat tenul meu,dar aceasta este greseala mea.
O rezolv aplicand o crema coloranta peste si ajung la rezultatul dorit.
-Are un miros prea parfumat pentru gustul meu
-Si....pateaza!!!
Plusuri:
-Are putere destul de mare de acoperire desi ei spun ca ar avea putere medie.
-Rezista pe fata in conditiile in care se aplica pudra aproximativ de 6 ore,cel putin in cazul meu.
-Are un pret destul de bun.
-Este compact.
Ingrediente:
CYCLOPENTASILOXANE, PROPYLHEPTYL CAPRYLATE, TALC, POLYETHYLENE, HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES, HYDROGENATED POLYDECENE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, NYLON-12, PVP/HEXADECENE COPOLYMER, SILICA,DISTEARDIMONIUM HECTORITE, POLYGLYCERYL-2 DIISOSTEARATE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYBUTENE, GLYCERYL TRIACETYL HYDROXYSTEARATE, SORBITAN SESQUIOLEATE, TOCOPHERYL ACETATE, PROPYLENE CARBONATE, ETHYLENE BRASSYLATE,BIS-HYDROXYETHOXYPROPYL DIMETHICONE, PANTHENYL ETHYL ETHER, BISABOLOL, ASCORBYL PALMITATE, TOCOPHEROL


Eu l-am luat la reducere cand era la pretul de 19.5 ron.
Sincer nu l-as mai cumpara doar datorita faptului ca daca nu il aplic peste o crema buna,grasa arata foarte urat,peste faptul ca este cam parfumat pot trece!
Nota mea pentru acest produs este 6/10.
Il puteti gasi in catalogul Oriflame la pretul de 33 ron.
Eu una NU il recomand!
Voi l-ati incercat?Cum vi s-a parut?
In privinta alegerii unui alt fond de ten ce m-ati sfatui?Astept parerile voastre!!!
Pana data viitoare va pup!



2 comentarii:

  1. Mie mi se pare cel mai bun fond de ten de la oriflame, dar se pare ca nu se mai fabrica si imi pare rau ca nu mi-am cumparat mai multe...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este,ma bucur ca tu te-ai inteles bine cu el,pentru tenul meu este prea solid si nu ma impacam bine cu el absolut deloc!Imi pare rau ca nu il mai fabrica pentru persoanele carora le placeau acest FDT dar sunt sigura ca vei gasi altceva mai bun!Pupici!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...