luni, 5 noiembrie 2012

Crema antivergeturi Sanosan

Astazi am sa va vorbesc despre crema antivergeturi Sanosan.Sunt una dintre acele persoane pe care mama natura le-a inzestrat cu un bust generos desi pentru mine acest lucru este mai mult o corvoade decat o bucurie.
In urma celor doua sarcini pe care le-am "purtat"(am un baiat de aproape 7 ani si o fata de 1 anisor si cateva luni) am ramas cu vergeturi in zina bustului.Nu sunt foarte pronuntate dar eu le vad si ma deranjeaza.
Cu cateva saptamani in urma am casigat un concurs organizat de Sanosan avand drept premiu cosmetice pentru bebelusi dar si o crema antivergeturi pentru mami!

Eu detin aceasta crema in varianta mini (30 ml).
Acum:
CE SPUN EI DESPRE ACEST PRODUS:
"Crema Antivergeturi cu ulei de jojoba si hibiscum. Componente de ingrijire de inalta calitate precum Hibiscum si uleiul natural de Jojoba sunt ideale pentru a ingriji pielea dumneavoastra in timpul sarcinii.
Aceste componente, impreuna cu un masaj energic regulat, relaxeaza in profunzime tesutul conjunctiv, putand astfel preveni vergeturile din timpul sarcinii.
Pielea va deveni astfel moale, catifelata si protejata impotriva dezhidratarii. 
Testat clinic. 
Fara ulei de parafina
Fara coloranti."
CE SPUN EU DESPRE ACEST PRODUS:
Spun ca este bun!!!!
Are un miros placut,floral,destul de fresh.Are o consistenta buna,nu este apoasa ca alte creme care au aceeasi intrebuintare,se absorbe foarte repede in piele iar in urma aplicari ramane un miros delicat abia sesizabil,si sa nu uit o piele foarte moale si catifelata.
Eu am vergeturi pe o zona destul de restransa si am aplicat-o nu zilnic ci de trei ori pe saptamana dar rezultatele sunt vizibile.
Nu se consuma repede(eu am consumat cam un sfert),fiind necesara o cantitate destul de mica!Se aplica masand usor pielea pana cand a fost absorbita complet.
Si nu contine parabeni!!!!!Pentru mine este un lucru mai putin relevant pentru ca nu sufar de aceasta manie dar stiu ca pentru multe dintre voi acest lucru este extrem de important.
INGREDIENTE:


In concluzie recomand cu cea mai mare caldura acest produs tuturor mamicilor,viitoarelor mamici si celor care au probleme cu vergeturile.
Nota mea pentru acest produs este 10/10.
Petru cele interesante puteti achizitiona acest produs: Crema antivergeturi Sanosan.
Va pup si ne auzim data viitoare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...