joi, 15 noiembrie 2012

Crema hidratanta de zi Nivea Visage

Daca in postul anterior v-am vorbit despre servetele demachiante de la Nivea astazi a venit randul cremei.
Eu am ten mixt si se spune ca este potrivita acestui tip de ten.
Ce spun ei:
"Ofera tenului hidratarea de care are nevoie si previne uscarea acestuia, stabilizand echilibrul natural si protejandu-l impotriva influenţelor externe. Crema hidratanta de zi pentru ten normal si mixt NIVEA VISAGE mentine echilibrul natural de hidratare al pielii normale si mixte. Improspateaza si protejeaza tenul, mentinandu-l delicat si suplu pe parcursul intregii zile. Textura sa usoara este rapid absorbita de piele."

Ce spun eu:

- are o consistenta un picut mai usoara comparativ cu alte creme hidratante
- intra destul de repede in piele  
- lasa tenul catifelat si pregatit sa fie machiat
- hidrateaza tenul normal dar NU tine sebumul sub control
- o recomand NUMAI fetelor cu tenul normal, pentru ca nu tine sebumul sub control si nu hidrateaza prea mult  un ten uscat.


Crema miroase frumos (mirosul specific "Nivea") si vine intr-un ambalaj dragut. O puteti gasi in supermarketuri sau in farmacii la pretul de aprox. 25 lei (50ml) si o puteti folosi 12 luni de la deshidere :)  
Nota mea pentru aceasta crema este 8/10.
Voi ati incercat aceasta crema?
Cum vi s-a parut?Astept raspunsurile voastre!
Va pup si sa aveti o seara linistita!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...