duminică, 4 noiembrie 2012

Roz bebe

Am revenit.De acesta data cu un modelas simplu,nu am prea multe de spus despre el.
Am folosit ca si baza oja Gabrini din gama diamond,nuanta D55 iar pentru modelas culori acrilice (negru si alb), perlute argintii si pietricele binenteles rozzzzzzzzzzzzz.Sper sa va placa!!!
Mentionez ca acesta oja am luat-o datorita faptului ca in urma cu ceva vreme am vazut pe net o oja asemanatoare de la Super Star care mi-a placut la nebunie.Despre aceasta oja vb:



Si cum bugetul nu imi permite sa imi achizitionez o astfel de oja (costa 12 $) aceata de la Gabrini clarrr mi-a atras atentia,si sincer nu imi pare deloc rau ca am cumparat-o desi nu este foarte rezistenta dar despre asta o sa va povestesc intr-un alt post!


Va pupacesc si ne "auzim" data viitoare!

4 comentarii:

  1. Imi place culoarea ojei, cat si modelul

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Catalina,recunosc, nu este un model foarte muncit dar merge!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oja e chiar foarte frumoasa, dar modelul e dragutel :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este Carla,nici mie nu imi place in mod deosebit modelul dar in principal,am vrut sa va arat oja care pe mine m-a cucerit din prima clipa cand am vazut-o
    !

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...