sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Crema antirid Eveline

Buna ziua dragele mele.Am avut doua zile grele si deprimante si am lipsit de pe blog.Dar cum nu sunt aici sa va scriu despre problemele mele,as vrea sa trec la subiect.Cred ca toate am auzit despre cosmeticele Eveline.Si datorita faptului ca au un pret mic,am fugit de ele,catalogandu-le ca fiind de proasta calitate.Ei bine eu mi-am schimbat parerea.Astazi o sa va povestesc despre crema antirid din gama Garden of Nature cu lapte de capra si pro-elastina.




Initial,am cumparat aceasta crema cadou pentru mama mea,ea fiind destinata tenului sensibil si uscat.
Ea nu a folosit-o deoarece ii este fidela unei alte creme de fata.
Asa ca nu imi ramanea decat sa o dau cadou sau sa o vand,dar m-am decis sa o incerc eu desi am tenul gras/mixt.
Si nu imi pare rau deloc ca am incercat-o!!!

Ce spun ei despre acesta crema:
"Ingredientele active patrund adanc in epiderma. Stimuleaza reinnoirea celulelor deteriorate şi protejeaza impotriva influentei daunatoare a radicalilor liberi, impiedicand astfel efectiva imbatranire a pielii. Crema hidrateaza intens, previne pierderea de umiditate şi prevede oxigenarea celulelor pielii.
Aplicarea regulata a cremei reduce numarul si profunzimea ridurilor, intareste rezistenta naturala a pielii. Filtre UV moderne, protejeza impotriva influenţelor dăunătoare a razelor solare.

 INGREDIENTE ACTIVE:
Lapte de capra - sursa naturala de ingrediente valoroase: aminoacizi, acizi grasi usor de absorbit, vitamine: A, D, B2, B12 şi micro-elemente, cum ar fi calciu, fosfor, magneziu şi zinc. Imbunatateste elasticitatea si netezimea pielii, oferă hidratare pe termen lung si regenereaza si calmeaza pielea. Ulei de germeni de grau - contine un nivel crescut de vitamina E, acizi graşi polinesaturaţi şi fitosteroli. Regenereaza perfect pielea si intarzie procesul de imbatranire. Pro-Elastina - mentine nivelul de umiditate corespunzătoar, netezeste ridurile si reduce profunzimea lor, ofera fermitate maxima şi reduce tensiunea din piele. Vitaminele A, E, F, H - imbunatateste elasticitatea pielii, protejeaza impotriva influentelor daunatoare ale radicalilor liberi."


Ce spun eu:
Imi place!Desi nu este adecvata tipului de ten nu am nici un fel de probleme(nu apar "monstruleti").In general in anotimpul rece mi se descuameaza pielea excesiv in zona pometilor si barbiei iar aceasta crema m-a ajutat mult in aceasta privinta.
In urma folosirii piele ramane catifelata si se simte mai elastica,hidrateaza foarte bine si isi mentine hidratarea timp de mai multe ore si... are factor de protectie 15!
Are un miros placut,abia sesizabil,mi personal mi se pare ca miroase a miere.
In privinta ridurilor nu as putea sa zic daca ajuta sau nu pentru ca deocamdata nu am riduri sau cel putin nu sunt atat de vizibile :-)))




O recomand cu mare placere tuturor,indiferent de tipul de ten.
Nota mea este 10/10.
O puteti cumpara de aici:Eveline,crema de zi antirid sau din orice magazin care comercializeaza produse de la aceasta firma.
Va pup si va doresc o seara placuta!
!


"




3 comentarii:

  1. Bună! Mulțumesc pentru review, interesant. Dacă nu te superi, te-aș ruga sa corectezi în forma corecta cuvântul "ADECVAT". Nu exista "G" în acest cuvânt.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc si eu pentru feedback!!De asemenea iti multumesc pentru sesizare!!Am modificat greseala!!

      Ștergere
    2. Iti multumesc si eu pentru feedback!!De asemenea iti multumesc pentru sesizare!!Am modificat greseala!!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...