duminică, 11 noiembrie 2012

Monster High manicure

De ceva vreme al meu flacau este obsedat de revista "Liceul Monstrilor".Desi nu stie inca sa citeasca trebuie cumparata aproape lunar,asta in cazul nu picam la un acord.

In fine,vazand ieri ca ma apuc sa imi fac gherutele s-a gandit el si m-a rugat,chiar insistent as spune sa fac un model inspirat de aceasta revista.
Nu am nimic de zis despre el,pe mine personal nu ma incanta dar pe el l-am facut cel mai fericit copil.
Sa va arat ce mi-a iesit:

Voi ce parere aveti?Oricum in aceaste seara sau cel tarziu maine acest model dispare.
Va pup si nu uitati sa va inscrieti prin GFC.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...