joi, 25 septembrie 2014

Tag:Very Inspiring Blogger Award

Am ramas datoare cu un tag primit de la Ans Maria.Multumesc mult Ana Maria :-*
Reguli:
-multumeste celui care te-a nominalizat;
-scrie 7 lucruri despre tine;
-nominalizeaza 15 bloggerite care sa preia tag-ul,anuntandu-le printr-un comentariu pe blog.

Ei, sa trecem la partea grea.Nu prea mai stiu ce sa va spun despre mine tinand cont de faptul ca am mai facut in trecut inca doua tag-uri cu aceasta cerinta dar...o sa ma straduiesc!
1.Nu stiu daca va mai amintiti,in urma cu aproximativ un an va scriam printre altele ca m-am apucat de scoala de soferi.Ei bine,a trecut un an si inca nu sunt sofer!Imi place sa conduc,cand sunt cu instructorul nu am nici cea mai mica retinere,in schimb in ziua examenului intru in panica absoluta!!Cand il vad pe nenea examinator in dreapta mea...nu mai pot misca nici un pai,imi tremura picioarele pe pedale....ceva de groaza!Si...cel ami urat lucru....nu ma pot controla!Rusinica mie!!!
2.Imi place sa imi confectionez singura bijuteriile.
3.Colectionez inele desi nu port intotdeauna.
4.Mai nou,imi plac desenele animate.
5.Urasc gandacii sau orice fel de ganganie cu multe picioare!Singura care imi place si nu ma sperie este gargarita.
6.Visez sa fiu super bogata ( I know,hwo doesn't!!), sa imi permit sa imi cumprat toate ojele din lume!Mai nou am facut o obsesie pentru ojele pentru stampila de la Moon Nail Supply (nu le fac reclama).Wishlistul meu a crescut considerabil de cand m-a cuprins microbul stampilatului pe care l-am prins de la Oana.Abia astept primul salariu :-)
7.Am inceput sa colectionez cosulete impletite,mi se par foarte frumoase si utile,in permanenta gasesc cate ceva de pus in ele!

Nu stiu cat de interesante vi se par aceste lucruri dar sa stiti ca m-am staduit.Nu voi nominaliza alte 15 fete pentru ca stiu ca sunt multe fete care l-au facut.Insa cine doreste il poate lua!
Va pup si va doresc o seara minunata!


8 comentarii:

  1. Heheeee frumos Tag imi place ce-am citit ,si ma bucur ca am transmis microbul mai departe.Pupici <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaiiiii!!

    Iti tin pumnii pentru examen. (sper din suflet sa treci pentru aceasta teama- si ei sunt tot oameni si si ei gresesc)
    Incearca sa te gandesti la el ca ar fi in lenjerie intima...poate te ajuta :))

    Thumb-up pentru gargarita. Singura ganganie civilizata! :))

    Imi doresc din suflet sa iti permiti toate ojele si toate placutele din lumeeee!!

    Spor la manichiuri frumoase :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andreea,eii...chiar toate ojele din lume nu o sa mi le permit dar....o sa imi incerc norocul!Acum am fixat cateva placute cate trebuiesc neaparat cumparate!Pup

      Ștergere
  3. ce dragut! si eu sunt fan desene :>>>>

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu scoala de soferi te inteleg. Eu am carnet de 15 ani, sau chiar de mai multa vreme si pur si simplu, mie teama sa conduc :( Sper totusi sa reusesti la un moment dat sa iti dai examenul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andrea.Nu prea cred ca o sa reusesc si sincer iti spun ca nici nu prea mai imi doresc sa incerc dupa trei esecuri la activ :-*

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...