marți, 16 septembrie 2014

Lilac flowers

Buna seara dragele mele.
Daca in urma cu cateva zile va prezentam oja mov de la MoYou Nails ca si baza pentru manichiura, astazi vreau sa vedeti ce poate sa faca in materie de stampilat.
In mod intentionat am ales negru ca si culoare de baza!
Impreuna cu acesta oja am folosit tot o placuta MoYou nails si anume acesta:
Iata ce am pregatit:

 Am folosit:
-base coat BNC
-oja Ruby Rose #44
-oja MoYou Nails nuanta Lilac
-placuta MoYou Nails #125
-sclipici hexagonal argintiu
-top coat Eveline MiniMax Quick Dry
Eu ma declar compet multumita de modul cum stampileaza peste nergu si sincer as vrea sa incerc si noile culori lasate in acesta vara.
Sper sa va placa.
Va pup!!

13 comentarii:

  1. Pentru ca tocmai am pus in practica un tag primit zilele trecute si te-am nominalizat, poate iti va placea sa ne spui 7 lucruri despre tine http://unghiutelemele.blogspot.ro/2014/09/tag-very-inspiring-blogger-award.html. Daca poti bineinteles. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. PS: imi place modelul de pe unghiute :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragute,modelul delicat imi place mult.Incearca sa faci un model cu Sheer Tints cu printul din stanga sus de pe placuta,cred ca ar iesii super <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana sa stii ce de multa vreme ma gandesc la asta dar nu am ajuns sa le folosesc.Multumesc pt aprecieri :-*

      Ștergere
  4. Ce frumos este modelul! Si unde mai pui ca ai folosit culoarea mea preferata si imi place si mai mult! Ce pigmentata este oja Moyou peste baza neagra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Si mie imi place foarte mult aceasta culoare desi o folosesc destul de rar.Pup

      Ștergere
  5. cat de frumoase sunt <3 imi place mult combinatia de culori si un picut de bling :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Este absolut minunataaa!!

    Imi place la nebunie placuta si oja (o am si eu) si imi place foarte mult si faptul ca nu ai stampilat toate cele 5 unghii! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andreea,stiu ca o ai si tu,am vazut-o la treaba,totusi mie imi place mult cum stampileaza peste culori mai inchise :-*

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...