duminică, 14 septembrie 2014

Sparkly lilac

Buna ziua dragelor.A very short post!
Astazi am pregatit pentru voi un model nestampilat.
Bine,nu este nou,il am pregatit de cateva zile bune.
Vreau sa incerc si altceva in afara de modele stampilate dar mereu cand vreau sa ma apuc de ceva raman in pana de idei.
Iata ce mi-a trecut prin minte la vremea respectiva:


Am folosit:
-base coat BNC
-oja MoYou Nails in nuanta Lilac
-oja Cherimoya Magnetic #01
-pietricele negre
-perlute argintii
-top coat Eveline MiniMax Quick Dry
Sper sa va placa.
Va pup si va doresc o zi linistita si placuta!


9 comentarii:

  1. Foarte frumoasa manichiura :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Este o manichiura foarte eleganta si oja mov este de vis!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce elegante și frumoase sunt! Îmi place mult cum ai „accesorizat” manichiura.
    Eu zic să îndrăznești mai des să faci și altceva în afară de ștampilat pentru că te descurci foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. O manichiura mai diferita decat ceea cu ce ne-ai obisnuit tu dar este intr-un ceas bun, sa zic asa!

    Ma bucur ca experimentezi si incerci lucruri noi.

    Manichiura a iesit foarte bine. La cat mai multe modele noi!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...