luni, 1 septembrie 2014

Yellow flowers

Buna ziua dragele mele.
Cum ati petrecut prima zi de toamna?
Eu incerc sa profit din plin de vremea inca frumoasa si sa imi petrec putinul timp liber in natura!
Nu stiu daca am mai spus pana acum dar locuiesc la tara!
Si iubesc acest lucru!Nimic nu este mai frumos sa iti petreci serile afara pe terasa/bancuta in curte sau sa te poti bucura de bunatatile din gradina oricand si oricum ai pofta!
Astazi vreau sa va arat o manichiura realizata in urma cu doua saptamani pentru a participa la concursul organizat pe pagina Tip Top Nails South Africa.
Concursul a constat in realizarea unei manichiuri cu o unghie sau doua accent.
Totul trebuie realizat free hand asa ca m-am inscris fara nici o speranta de a castiga stiind cate fete talentate sunt in aceasta lume.
Ideea in sine mi s-a parut amuzanta.A trebuit sa ne punem sotii,iubitii,tatii, fii etc sa aleaga trei oje cu care sa realizam respectiva manichiura.
Mare mi-a fost uimirea (si fericirea) cand am vazut astazi ca am ocupat locul trei.Chiar nu ma asteptam si a fost o surpriza foarte placuta mai ales pentru faptul ca ador produsele lor!
Iata manichiura cu pricina:

Am folosit:


Mie mi-a placut foarte mult si cred ca o sa mai apelez la arsenalul de pensulici care stau nefolosite.
Nu sunt fantastica la free hand dar nici un real dezastru (zic si eu,modesta din fire).
Va pup si va doresc o seara linistita!


16 comentarii:

  1. In primul rand felicitari! ♥
    Manichiura este foarte draguta si tin sa precizez ca ar trebui sa jonglezi mai mult cu pictura pe unghii, pentru ca o faci foarte bine. Floricelele sunt dragalase, iar nuantele alese se vad bine impreuna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Mada.O sa mai incerc modele free hand dar usurele,la cele complicate imi ies numai bazaconii.Pup.

      Ștergere
  2. Foarte dragute au iesit,Mada are dreptate ,ar trebuii sa faci mai des asta.Felicitari <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari!
    M-am bucurat enorm de mult cand am vazut anuntul de pe pagina lor si printre castigatoare si numele tau.
    Manichiura este superba deci meritai sa castigi!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andreea.Ar fi trebuit sa participi si tu,face modele deosebite.Pup

      Ștergere
  4. Felicitari!Mie imi plac tare mult floricelele tale si au dreptate fetele,ar trebui sa ne incanti mai des cu modele free hands :).Nimeni nu s-a nascut invatat si numai prin practica ne putem perfectiona :).
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Vanyna.Ma bucur ca va plac modelele mele free hand.Sigur o sa mai incerc cu atatea incurajari. :-*

      Ștergere
  5. Felicitari !
    Draguta manichiura :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa cum am precizat si pe FB, mie imi place foarte mult, este finuta si in acelasi timp vesela. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitări pentru premiu, îl meritai! Ți-au ieșit foarte frumoase floricelele, neapărat trebuit să mai faci modele free hand!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...