luni, 8 septembrie 2014

Marine scene

Buna seara dragele mele.
In urma cu cateva saptamani am vazut acest modelas pe facebook.
Am ramas foarte incantata de el si mi-am spus ca trebuie sa il incerc si eu.
Nu a iesit atat de perfect precum originalul insa mi-a placut!

 Am folosit:
-base coat BNC
-oja Premium Classics 04 pentru french
-glitter Cairuo nr 45
-oja alba/neagra/albastra pentru stampilat
-placuta MoYou London Sailor 08
-top coat Golden Rose Gel Look

Cu acesta ocazie mi-am reamintit cat de mult iubeam frech-ul candva si cred ca o sa apelez la el mai des.
Sper sa va placa si voua.
Va pup si va doresc o noapte placuta si linistita!

7 comentarii:

  1. Cat de frumoasa este manichiura, tot am admirat la tine modele realizate cu placuta de la Moyou si cand vine sa o folosesc eu...raman fara inspiratie :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca!Pai pune placutele la treaba,stiu ca ai unele foarte frumoase.Pup.

      Ștergere
  2. Suuuper!
    Chiar am vrut sa iti spun ca nu am vazut pana acum french la tine ( nu am vazut toate postarile tale de la inceput, intr-adevar)
    Sa stii ca ti se potriveste foarte bine (unghiile par mai lungi)
    Iar manichiura e foarte faina. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andreea.Intr-adevar nu am prea multe manichiuri french dar acum cativa ani le adoram.Cred ca o sa mai revin din cand in cand la vechea mea iubire!Pup.

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...