marți, 23 septembrie 2014

Silver once again

Buna ziua dragele mele.
Astazi a fost o zi minunata pentru mine,toate mi-au mers din plin dar cel mai important lucru este ca am reusit sa ma angajez!!Cautam de ceva vreme un job care sa imi satisfaca mai multe cerinte si in sfarsit ...it's mine!!!
Dar nu va plictisesc cu lucrurile mele personale,ci vreau sa va prezint un model ce il am pregatit de vreo trei saptamani.
Ador combinatia argintiu - negru si nu am mai folosit-o de ceva vreme.
Iata ce va propun pentru astazi:

Am folosit:
-base coat BNC
-oja MoYou Nails Silver ca si culoare de baza
-oja MoYou Nails Black pentru stampilat
-placuta to-26
-sclipici hexagonal argintiu
-top coat Eveline MiniMax Quick Dry
Sper sa va placa "mazgaleala" mea.
Va pup si va doresc o seara minunata!

6 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...