joi, 19 decembrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge - 29.Green and White

Buna ziua dragele mele.
Cu o oarecare intarziere va prezint modelul cu nr 29 din cadrul acestei postari.
Iata propunerea mea:

Hello my lovelyes.
A little late but here it's my mani for the 29 th theme fromthis challenge.
Here is my proposal:

Am folosit pentru prima data banda adeziva si am incercat sa creez o stea.
Se vede ca nu ma prea pricep dar exersez!!

It's my first time useing nail tape and I've tried to make a star.
Yiou can see that I'm not good useing it but I practice!!

Am folosit:
I used:

Sper sa va placa modelasul meu.
Va pup dulce!!

Hope you like my mani.
Kisses!!

4 comentarii:

  1. ce simpatice sunt unghiutele tale :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce nuanta frumoasa are oja Gabrini! Imi plac si paietele aplicate foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Mada,este intr-adevar frumoasa oja insa pateaza...chiar si cu baza!!Paietele sunt fenomenale!Eu le ador!Pupici

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...