luni, 23 decembrie 2013

Tratamente unghii BNC

Buna seara dragele mele.
Iata ca incet,incet am ajuns si la cea de-a 100 a postare pe blog.
Nu sunt foarte mandra pentru ca se putea mai bine dar...tinem capul sus si mergem mai departe!!
Asta seara vreau sa va vorbesc despre doua tratamente de unghii care momentan pe mine m-au ajutat ..oarecum.
Este vorba despre tratamentele de unghii BNC.In urma cu ceva vreme am primit pachetelul de la cei de la depozitul de frumusete dupa cum stiti!
Printre cele trimise de ei se numara si aceste doua tratamente despre care am mai citit pareri pe anumite bloguri.
Primul dintre ele despre care vreau sa va vorbesc este cel alb-laptos.
In primul rand la el m-a surprins intr-un mod placut mirosul.Este foarte parfumat nu are absolut deloc miros de....oja ca sa zic asa.
Este o baza laptoasa de vascozitate medie.Nu este asemeni unui lac obisnuit deoarece dupa aplicare este absorbit de unghie in cateva secunde!
Dintre cele doua acesta a fost cel mai folosit deoarece datorita lui nu mi s-au mai exfoliat unghiutele.Din acest punct de vedere ii dau nota 10+.
Nu am observat insa imbunatatiri in ceea ce priveste intarirea unghiilor.Nu ma intelegeti gresit,nu ma asteptam la minuni dar speram sa vad oarece schimbari din acest punct de vedere.
Dar....il recomand cu mare drag si il voi recumpara cu mare drag cand se va termina.

Cel de-al doilea:
Nu va pot spune mare lucru despre el.Le-am folosit in majoritatea timpului impreuna cu cel prezentat mai sus.Deci.....
Nu imi place in schimb absolut deloc mirosul sau.Efectiv ma da pe spate cand deschid sticulta.Il folosesc foarte mult pe post de baza si sunt multumita.Nu am unghiile patate si nici galbene!!
Se usuca in cateva secunde si lasa unghiei un luciu placut.Nu il puteti folosi insa doar pe el datorita faptului ca la cel mai mic contact cu apa sare de pe varfuri!!
Daca il recomand...hmmm cam greu.Il recomand ca si baza,alte "miracole" din partea lui nu am observat!!!

Pensula lor este una foarte lata deci se pot plica ditr-o singura miscare (cel putin pe unghiile mele).
Ambele sticlute au 15 ml si banuiala mea este ca imi vor ajunge multa vreme!!
Despre ele se spune ca sunt..poloneze,insa pe sticluta scrie made in Korea!!
Una peste alta mie imi plac!!
Pretul lor este de 5 ron/bucata.
Sper sa va fie de folos parerea mea despre aceste tratamente.
Va pup dulce si va doresc o seara linistita!`

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...