marți, 31 decembrie 2013

La Multi Ani 2014 & Autumn And Winter Nail Art Challenge - 32.New Years Eve

Buna ziua dragele mele!!
Incep prin a va ura un An Nou plin de realizari si impliniri.
Sa aveti parte de multa sanatate ,fericire si fie ca cele mai arzatoare dorinte ale voastre sa devina realitate!
La Multi Ani!
Acum...Ca sa fiu in rand cu lumea buna si ca sa duc si eu la un bun sfarsit aceasta colaborare va prezint modelul pentru ultima tema si anume:Manichiura pentru seara Anului Nou!!
Iata ce voi purta pe unghiute in aceasta seara:

Nu am vrut nici un model,mi-a placut mult asa simpla!
O sa am timp anul viitor pentru alte modelase de "pictura"!!
Am folosit:
-Baza BNC
-JJ 121
-Top coat Miss Sporty

Sper sa va palca!!
Va pup si ne auzim Anul Viitor :-)

6 comentarii:

  1. E superba manichiura, mi-o voi face si eu peste cateva ore.
    La multi ani cu inspiratie, sanatate si voie buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoase unghiutze ai facut pentru anul nou :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super sclipicioasa si frumoasa! Imi place mult manichiura ta :)
    Te pup si iti doresc ca Noul An sa iti aduca multe bucurii! :*

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...