marți, 3 decembrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge - 25.Snowflakes

Buna seara dragelor.
Astazi am fost un elev silitor si mi-am facut "temele" la timp.
Sunt relativ multumita de rezultat insa sunt dezamgita de faptul ca top coatul de la Miss Sporty intinde oja pentru stampila :-(
De asemenea astazi este ultima zi cand o sa am poze cu unghiutele mai lungi.Am "reusit performanta" de a-mi rupe 4 dintre ele dintre care 2 numai astazi asa ca ma vad nevoita sa le scurtez!!
Iata ce a iesit:


Good evening ladyes.
Today I was an painstaking student I've made my "homework" in time.
I'm relatively pleased by the result but I'm disappointed by my new top coat from Miss Sporty because it is scattering my stamping polish :-(
Also taday it will be the last time when you can see me with long nails.I "managed" to brake 4,2 of them today sooo I'll be under the necessity of shortinh them!!
Here is my proposal:



Am folosit:

I used:


Aceasta este mai bruiata ca sa vedeti cat de frumos este glitterul.

This picture is a little bit blurry for you to see this gorgeous glitter.




Va pup dulce pana data viitoare!

Kisses untill next time!

9 comentarii:

  1. Ce nuanta frumoasa si ce sclipiri magice. Arata minunat manichiura! Imi pare rau ca ti-ai rupt unghiile. Sper totusi ca nu s-a intamplat nimic rau, gen sa se rupa din carne...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Mada,nu mi s-au rupt din carne insa am fost nevoita sa le scurtez.Buba este ca eu am un format al unghiei foarte mic si intotdeauna cand le scurtez arata....minuscule,dar....sunt optimista,cresc ele la loc si sper...repede!!! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg perfect. Si eu am unghiile mici ca format si stiu cum e cand le scurtezi. Dar cand pasiunea pentru unghiute este mai mare, nu conteaza ca unghiutele sunt mici. :*

      Ștergere
  3. sunt foarte dragute unghiile tale si scurte , imi plac fulgi tai si sclipiciul mov Natty :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare frumoase unghiutele tale, imi place nuanta ojei, impreuna cu sclipici arata tare bine! :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...