vineri, 27 decembrie 2013

Autumn And Winter Nail Atr Challenge - 30.Santa/Elves/Reindeers

Buna seara dragele mele.
Nu m-am incadrat in timp nici de aceasta data dar imi doresc foarte mult sa duc la capat aceasta colaborare.
Modelul pe care vi-l arat astazi este pentru cea de-a 30 tema.
De asemenea acest model este cel pe care l-am purtat si in ziua de Craciun.

Good evening my dears.
As usuall I didn't post in time but I really wish to complete this group challenge.Today's manicure is for the 30 rd theme and it is also the manicure I weared on Christmas day.

Am avut de ales intre Mos,Spriridusi si reni.
Eu am ales renisorii :-)

We had to chose between Santa,Elves and Reindeers.
I have chosen reindeers :-)


Am folosit:

I used:
Sper sa va placa.
Va pup dulce si ne auzim data viitoare!

Hope you like it.
Kisses untill the next time!

8 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...