miercuri, 11 decembrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge - 27.Red

Buna seara dragelor.
Iar am lipsit la postarea anterioara.
De ceva vreme am inceput scoala de soferi si nu am timp prea mult la dispozitie,plus ca....imi da niste batai incredibile de cap.Ajung sa cred ca nu sunt facuta pentru a fi sofer....Dar asta este alta poveste!!!!
Tema de astazi este rosu.Mi-a placut mult tema dar am ales un model simplu.
Iata ce mi-a iesit:

Desi nu sunt specifice iernii am ales un model cu frunzulite argintii care mie imi plac la nebunie.
Acum cand este vremea asta asa de urata imi este un dor nebun de vara :-(
Unghiutele mele sunt intr-o stare jalnica!Sunt scurte,se rup foarte repede,se exfoliaza parca nu ma mai ajuta nici un tratament!!!Offff!!!
Pentru realizarea acestui model am folosit:


Sper sa va placa!
Va pup si va doresc sa aveti o seara linistita!!

13 comentarii:

  1. Vai, cat poate sa imi placa floricelele! Spune-mi te rog, sunt realizate cu stampila? Iti doresc muulta bafta cu scoala de soferi si iti tin pumnii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multmuesc Mada,si mie imi plac foarte mult floricelele.Nu sunt facute cu stampila sunt tatuaje,le-am luat dintr-un magazin local,sunt modele cu floricele si frunzulite.Pupici!

      Ștergere
  2. Ce simpatica e manichiura! Chiar daca floricelele nu sunt specifice iernii, culorile alese sunt! Bafta cu scoala de soferi :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt tare simpatice frunzlitele alea!
    Succes cu scoala! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. O manichiura eleganta, imi plac modelele cu floricele si frunzulite :)

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...