marți, 4 martie 2014

My zebra-tiger manicure

Buna seara dragele mele.
Revin cu un nou model.Mi-am propus sa imi schimb modelul mai des ca sa pot folosi toate ojele pe care le detin.
Am incercat un model zebro-tigru ce o fi el.Niciodata nu am stiut sa le deosebesc dungile.
Rusinica mie dar acesta este adevarul.
Este prima data cand fac un model stampilat pe unghia intreaga.Deci...fiti blande.                                          


Fara prea multe explicatii.Pe anumite unghii modelul este suprapus din dorinta de a le indrepta sau de a acoperii intreaga unghie.Imi place insa foarte mult astfel de modele ca sa ma dau batuta!O sa tot incerc pana ma perfectionez!! :-)
Pupici dulci!                                                                                                                                  

12 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...