duminică, 9 martie 2014

Ladybugs-Mo You London stamping plates

Buna seara dragele mele.
Asta seara revin cu un nou modelas tare drag mie.
Am folosit...din nou...placutele de la Mo You London.



Numai ca de acesta data este vorba de o alta placuta din Colectia Princess.
Din pacate placuta aleasa de mine nu mai este pe stoc.Dar...gasiti altele la fel de minunate ca aceasta.



Good evening lovelies.
Tonight I'm back with another manicure loved by me.
I used....again.....stamping plates from Mo You London.
The difference is that this time I used one from the Princess Collection.
Unfortunally the one I chose it isn't on stock.But.....you can find others as lovely as the one I have.

De pe aceasta placuta am ales modelul cu gargatite.Sunt adorabile.Asa poate invoc spiritele si vine si la noi primavara.M-am saturat de ploaie,vand..offff!

From it I have chosen the ladybugs.They are adorable.Maybe this way spring will come.I'm sick of the rain,of the wind!!


In privinta calitatii imi mentin parerea.Sunt cele mai bune!!
Si cele mai frumoase dintre toate pe cale le detin sau pe care le-am vazut pe net.


Regarding quallity I sustain My oppinion.They are the best!!
And they are the prettiest from all I have and seen on the internet.
  
Iata modelul de astazi:

Here is my model:


Pentru realizarea lui am folosit:
-baza Trendy cu Ca
-oja Golden Rose Holiday nr 51
-oja Maria Lopez nr 509
-oja Rapsodi nr 352 pentru stampilat
-top coat CCN


I used:
-Trendy base coat with Calcium
-Golden Rose Holiday No 51
-Maria Lopez No 509
-Rapsodi No 352 for stamping
-CCN top coat

M-am intins cam mult deci este cazul sa inchei.Sper sa va placa gargaritele mele.
Va pup dulce!

I have written to much sooo I should end it now.Hope you like my ladybugs.
Kisses!

4 comentarii:

  1. Gargaritza....ritza.....,ce frumushele,cu MoYou ma distrez shi eu acum <3 pupici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi hi...Oana or sa fie jucariile mele preferate.Sunt foarte frumoase!

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa combinatie de culori si un model suuuuper dragut!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...